خانه » تازه ها, خبرها » سلحشوری: مطالبات و حقوق خانواده جان باختگان حادثه سانچی پیگیری می شود

سلحشوری: مطالبات و حقوق خانواده جان باختگان حادثه سانچی پیگیری می شود

۱۸ بهمن ۱۳۹۶

 

 

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از حضور خانواده جان باختگان حادثه نفتکش سانچی به منظور پیگیری وضعیت اجساد این حادثه در فراکسیون زنان خبر داد و گفت: مطالبات و حقوق خانواده جان باختگان این حادثه پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا از خانه ملت، پروانه سلحشوری روز دوشنبه در تشریح نشست اعضای فراکسیون زنان مجلس با حضور ۲۲ تن از خانواده‌های جان باختگان سانچی گفت: در این نشست که به منظور بررسی جزییات این حادثه برگزار شده بود، قرار بر این شد که اعضای این فراکسیون مطالبات آنها را پیگیری کنند.
وی درباره دلیل حضور خانواده جانباختگان سانچی در فراکسیون متبوعش گفت: این نشست پیرو درخواست خانواده جان باختگان سانچی برای دیدار با اعضای این فراکسیون برگزار شد.
نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به این مهم و در پی آن پیگیری مطالبات این خانواده‌ها حداقل کاری بود که می‌توانستیم برای آنها انجام دهیم، ضمن اینکه اگر بتوانیم کمکی برای کاهش آلام آنها انجام دهیم به طور قطع کوتاهی نخواهیم کرد.
رییس فراکسیون زنان مجلس در بیان روند پیگیری مطالبات این افراد در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این موضوع بعد از این از طریق سایر کمیسیون‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

 

نظرات