خانه » تازه ها, خبرها » گزارش حیرت‌انگیز نجفی از تخلف‌ها و ناکارآمدی شهرداری تهران

گزارش حیرت‌انگیز نجفی از تخلف‌ها و ناکارآمدی شهرداری تهران

۲۴ دی ۱۳۹۶

 

 

 

 

شهردار تهران می‌گوید اواخر سال ۹۵ قراردادی میان شهرداری و نیروی انتظامی به امضاء رسید که پول آن صرف انتخابات شده است. نجفی در گزارشی به شورای شهر از تخلف‌های گسترده و سوءمدیریت در شهرداری دوره قبل پرده برداشت.

محمد علی نجفی صبح یک‌شنبه (۲۴ دی ماه/ ۱۴ ژانویه) گزارش صد روزه خود را که شامل بررسی عملکرد شهرداری در دوره قبل نیز می‌شود به اعضای شورای شهر تهران ارائه کرد.

شهردار تهران ابراز تاسف کرد که در بررسی پرونده‌های شهرداری “مواردی از سوء استفاده” آشکار شده که باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

به گزارش “شوراآنلاین ” نجفی گفت: «اواخر سال ۹۵ شهرداری با یکی از شرکت‌های نیروی انتظامی (ناجا) قراردادی را در خصوص تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد به مبلغ یک میلیارد تومان به امضاء رسانده است که شاید ارزش واقعی آن حتی ۱۰ میلیون تومان هم نبوده است.»

شهردار تهران می‌گوید آخرین پرداختی به این شرکت اول مرداد ماه و پس از انتخابات انجام شده و در بررسی‌های بعدی مشخص شد که دوم مرداد نیز یک قرار داد دیگر به همین شرکت به امضاء رسیده و ارزش دو قرارداد روی هم یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان بوده است.

تبلیغات انتخاباتی با پول شهرداری

به گفته نجفی مبلغ دو قرارداد به حساب شرکت وابسته به ناجا ریخته شده اما یک میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان آن را به یک حساب بانکی متعلق به رئیس دفتر یکی از معاونان شهردار قبلی واریز کردند و این پول نیز “خرج انتخابات” شده است.

نظرات