خانه » تازه ها, خبرها » قالیباف فروشگاه زنجیره‌ای شهروند را مخفیانه واگذار کرده

قالیباف فروشگاه زنجیره‌ای شهروند را مخفیانه واگذار کرده

 

۲۹ امرداد ۱۳۹۶

 

behrod

 

-قالیباف تقریبا تهران را به «بانک شهر» واگذار کرده: از میدان ولیعصر و فروشگاه‌های شهروند تا ایستگاه‌های مترو.
-شهردار سابق تهران به دلیل بدهی‌های کلان شهرداری، نقاط مختلف تهران را به «بانک شهر» واگذار کرده است.

محمدباقر قالیباف در واگذاری‌های بی‌حساب و کتاب روزهای پایانی مدیریت بر شهرداری تهران بدون اطلاع شورای شهر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و شهر نمایشگاهی آفتاب را به «بانک شهر» واگذار کرده است. گویا قیمت هزار میلیارد تومان برای «شهر آفتاب» تخمین اولیه زده شده است.

وبسایت «تیتر شهر» نوشته که شهرداری تهران در روزهای پایانی حضور قالیباف در شهرداری تهران، مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «شهروند» و شهر نمایشگاهی «آفتاب» را به «بانک شهر» واگذار کرده است.

آنطور که این وبسایت نوشته، شهردار سابق تهران، «شهروند» و «شهرآفتاب» را به جای طلب خود به «بانک شهر» داده و در پی تعریف و تمجیدهایی که قالیباف از این بانک در زمینه همیاری در پروژه‌های شهری طبیعی کرده، در واقع آنها به این بانک ارزانی شده‌اند.

محمدمهدی تندگویان، عضو شورای چهارم شهر تهران در همین رابطه گفته که «با اینکه قرار بود شورای شهر بر روند این واگذاری نظارت کند اما شاهدیم که تفاهم‌نامه امضاء شده و شورا از آن خبر ندارد.»

این عضو شورای چهارم شهر تهران گفته است: «پرچم‌های حاوی آرم بانک شهر در شهر آفتاب به اهتزاز درآمده و «هیات مدیره این شهر نمایشگاهی» از سوی این بانک مشخص شده اما هنوز برخی از اعضای شورا از خواب بیدار نشده و گوش‌ آنها به این تذکرات بدهکار نیست.»

به گفته تندگویان، ابتدا قرار بود در مورد واگذاری فروشگاه «شهروند» و «شهر آفتاب»، ارزشگذاری صورت بگیرد و ارزش دقیق آنها مشخص شود و بعد از آن نسبت به واگذاری آنها زیر نظر شورای شهر اقدام شود.

 

نظرات