خانه » تازه ها, خبرها » ‫آیت ا.. یزدی: همانطور که اواخر با احمدی نژاد برخورد شد؛ احتمال رویارویی با روحانی هم وجود دارد ا

آیت ا.. یزدی: همانطور که اواخر با احمدی نژاد برخورد شد؛ احتمال رویارویی با روحانی هم وجود دارد ا

۰۴ تیر ۱۳۹۳
به نقل از خبرگزاری آنا، دبیر شورای عالی حوزه‌ علمیه قم در گفتگو با سایت حوزوی مباحثات گفت: «در این اواخر، جامعه مدرسین چند تذکر به رئیس جمهور محترم داده است. ولی من مطمئنم اگر آقای رئیس جمهور توجه نکند، همین جامعه مدرسین، همین مواردی که محرمانه و فوق محرمانه تذکر داده شده است را ممکن است رسماً تذکر بدهد. روزی هم ممکن است رودرروی همدیگر قرار بگیرند. نمونه‌هایی در دوره احمدی‌نژاد وجود داشت و اقدامات لازم انجام گرفت.»

 

download

 

وی در بخش دیگری از این مصاحبه اظهار کرد: «آقای احمدی نژاد در ماه‌های آخر واقعاً کارهای خلاف می‌کرد و خیلی از روحانیون هم برخورد کردند؛ همان روحانیونی که کمک کرده بودند و برایش از آبرویشان مایه گذاشته بودند، به او تذکر دادند ولی گوش نکرد. در حقیقت در ماه‌های آخر، اعتبار او به سختی آسیب دید. همان روحانی محترمی که واقعاً برای روی کار آمدن آقای احمدی نژاد هزینه کرده بود و شخصیت و آبرویش را صرف کرده بود، وقتی دید که حرف گوش نمی‌دهد، همان روحانی محترم وارد بحث شد و گفت برای من احمدی‌نژاد ملاک نیست، دین خدا ملاک است. شنوندگان متوجه شدند که احمدی نژاد تا زمانی که با مسائل دین، همراه باشد با او همراه‌اند.»

آیت ا.. یزدی چند روز پیش در برنامه شناسنامه گفته بود: “برداشت شخص من و بسیاری دوستان این است که مقام معظم رهبری موکداً می‌خواهند که آرامش کشور حفظ شود”. آیت ا.. یزدی افزوده بود: ” ما در دیدارهای خصوصی و عمومی که داشتیم، همانند دیدار در پایان اجلاس خبرگان و اعضای کمیسیون تحقیق خبرگان، رهبر تصریح کردند که صحبت‌هایتان را به کارگزاران منتقل کنید لذا سر و صدا کردن و صحبت کردن و سکوت تفاوت دارد، من از مصاحبه‌ها و پاسخ به خیلی سوال‌ها خودداری کردم.”
http://www.pan-iranist.info/%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7-%DB%8C%D8%B2%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%88%D8%A7%D8%AE%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98/

 

نظرات