خانه » تازه ها, خبرها » انتقاد زاکانی در رابطه اشتغال زایی و صنعت

انتقاد زاکانی در رابطه اشتغال زایی و صنعت
۱۶,  آذر , ۱۳۹۵

 

test2-3-390x205-n0u5jq

 

زاکانی:
«آقایان می‌آیند و آمار می‌دهند که ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم و زمانی می‌رویم و بررسی می‌کنیم با وام‌هایی مواجه می‌شویم که به کسانی با عنوان صنعت‌گر داده‌اند.
این به‌اصطلاح صنعت‌گر این وام‌ها را می‌گیرد و در تهران برج‌هایی می‌سازد که یک واحد آن ۵۱ میلیارد تومان فروخته می‌شود! و یا شخصی به‌نام دانیال‌زاده که ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بدهکار بانکی است.»
پ ن: جناب آقای زاکانی این سخنان شما درست است،اما فراوش نکنید که بسیاری از ما زمانی بخاطر بیان این مباحث به جرم تبلیغ یا اقدام زیر فشار امنیتی و قضایی قرار گرفتیم!
مگر ما چه می گفتیم؟گفتیم افراد نالایق و بی آرمان و پلیدی بر سمت های رسمی و دولتی چنگ انداخته اند و شبکه ای از فساد راه افتاده است،مملکت دارد به ویرانه تبدیل می شود و برخی با ویرانگی میهن سودا می کنند و پول می انبارند! گفتیم مرگ بر آمریکا دروغ است؛هر زنده و باد و مرده باد تنها یک کانال برای سوداگریست؛همه اینها راه به منافع باندی و جناحی و شبکه ای دارد.حال ما هستیم و این ویرانه
اما اکنون دیگر ما صرفا از حجم فساد که بیرون افتاده سخن نمی گوییم بلکه می گوییم این فاش سازیها بدرد جنگ جناحی می خورد.اگر زمانی با چهل شمشیر آخته قیصر در سنای روم به خاک غلتید،اکنون خنجرهای “بچه های انقلاب” همین افشاگریهاست ،اما اراده واقعی برای کوتاه کردن دست دزدان وجود ندارد که دیگر با دزدها طرف نیستیم بلکه با شبکه و سیستم دزد مواجهیم! افشا علیه دزدان صرفا خنجر جناحیست،اگر از سیستم نگویید ؛هیچ نگفته اید که ما را بکار آید

 

 

انتقاد زاکانی در رابطه اشتغال زایی و صنعت

نظرات