خانه » تازه ها, خبرها » تهدید تحریم کنندگان انتخابات توسط مشاور روحانی

تهدید تحریم کنندگان انتخابات توسط مشاور روحانی
۳ فروردین ۱۳۹۶

TEST-29

 

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور در توئیتر خود نوشت: انتخابات ستیزان از هر دسته و سازمانی که هستند بدانند باید منتظر مداخله حکیمانه رهبری و مواجهه قاطعانه مردمی باشند.

هنوز دو ماه به انتخابات مانده، مشاور فرهنگی حسن روحانی میلیون ها نفر را تهدید می کند که با انتخابات نستیزند! آقای مشاور با توجه به کارنامه ضعیف روحانی و وعده هایی که محقق نشده است، احتمال چنین رویکردی از سوی مردم را داده و ابعاد عدم مشارکت در انتخبات را آنچنان گستره می بیند که ناگزیر از بیان آن شده است.
ایشان مشاور همان رییس جمهوری است که چندی پیش منشور حقوق شهروندی را منتشر کرده است. “آشنا” تحریم کنندگان انتخابات را “انتخابات ستیزان” نام گذاشته است و تلاش کرده با میان کشیدن نام رهبری و سخن گفتن از سوی مردم بتواند تهدید خود را رنگ و بوی جدی تر ی ببخشد. با توجه به عدم مشارکت حدود ۱۸ میلیون نفر در انتخابات سال ۹۲ این خط و نشان کشیدن برای منکوب کردن مخالفان است.
شرکت در انتخابات آزاد حق شهروندی همه مردم ایران است و رای ندادن، عدم استفاده از این حق است. تشخیص استفاده یا عدم استفاده از این حق با ملت ایران است، هیچ کس هم نمی تواند با خط و نشان کشیدن مردم را مجبور به شرکت یا عدم شرکت در این نمایش کند.

نظرات