خانه » تازه ها, خبرها » دولت روحانی برای شرایط تشدید تحریم‌ها آماده می شود

دولت روحانی برای شرایط تشدید تحریم‌ها آماده می شود
۱۸ تیر ۱۳۹۳

محمد باقرنوبخت، سخنگوی دولت حسن روحانی، از تصمیم دولت بجهت تهیه «برنامه برای شرایط بدبینانه و حتی تشدید تحریم‌ها» خبر داد.

 

download-32

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمد باقرنوبخت، سخنگوی دولت حسن روحانی، روز چهارشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۳ درباره تاکیدات رهبر جمهوری اسلامی نسبت به تحریم‌ها، گفت: «معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از سوی دولت مامور شد تا نسبت به تهیه برنامه برای شرایط بدبینانه و حتی تشدید تحریم‌ها اقدام کند و اینکه دولت خود را با آن برنامه برای عبور از چنین مسیری تجهیز کند.»
پیش از این نیز خبرهایی درباره تنظیم بودجه ایران متناسب با شرایط تحریم‌ها مطرح شده بود. اکبر ترکان ،مشاور ارشد رئیس جمهور، ۲۴ دی ۱۳۹۲ خبر داده بود که بودجه ۱۳۹۳ ایران با لحاظ تحریم تدوین شده است.

وی گفته بود: « اگر تحریم‌ها لغو شود قطعا اصلاحات جدیدی در بودجه سال آینده با شرایط جدید انجام خواهد شد.»
همزمان با اعلام تصمیم دولت ایران برای تهیه «برنامه برای تشدید تحریم‌ها» خبرگزاری دولتی ایرنا روز چهارشنبه خبر داد که عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و هلگا اشمید و استفان کلمنت معاونان کاترین اشتون رایزنی‌ها درمورد نگارش متن توافق جامع را در روز چهارشنبه از سرگرفته‌اند.

ششمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ موسوم به وین ۶ از روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه در هتل کوبورگ وین آغاز شده و قرار است به صورت مستمر تا ۲۹ تیرماه ادامه داشته باشد.
http://www.pan-iranist.info/%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/

نظرات