خانه » خبرها » سپاه در صدد قتل حسین رونقی ملکی
حسین رونقی ملکی

حسین رونقی ملکی

احمد رونقی: نمی شود که بدلیل اختلافاتی که بنده با ۵ نفر از مامورین سپاه دارم آنان بخواهند فرزند مرا بکشند و قوه قضائیه نباید تحت تاثیر این افراد بوده و در انجام وظایف و مسئولیت های خود بواسطه حضور و فشار تنی چند از این ماموران کوتاهی کنند.

به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر ، پزشکانی که موفق به مشاهده عکس‌های کلیه حسین رونقی ملکی، وبلاگ نویس و زندانی سیاسی، شده اند می‌گویند که کلیه چپ وی «کاملآ از کار افتاده و باید تخلیه شود.»

این پزشکان همچنین وضعیت کلیه راست آقای رونقی ملکی را نیز رضایتبخش تشخیص نداده و گفته‌اند که کلیه راست وی نیز در صورت عدم جراحی از کار خواهد افتاد.

احمد رونقی ملکی، پدر حسین در گفتگو با وبسایت سحام نیوز، ضمن تایید خبر از کار افتادن یکی از کلیه های فرزندش می گوید:” وضعیت جسمانی حسین در شرایط بدی قرار داد و چندین پزشک نیز نظر خود را در زمینه اعطای مرخصی و برخورداری وی از حق درمان ارائه داده و نیاز به مرخصی استعلاجی و تسریع در درمان وی را تایید کردند و ادامه روند فعلی را خطر بزرگی برای جان حسین دانسته و گفته اند که وی هر چه سریع تر باید تحت عمل جراحی قرار گیرد”.

پدر وی اظهار کرد که پزشکان جندین بار بعد از عمل وی در ماههای قبل تاکید کرده بودند که با بازگشت حسین به زندان و عدم اتمام دوره درمانش، حسین کلیه های خود را از دست خواهد داد، ولی مسئولین امر با بی توجهی به توصیه های پزشکان و بازگرداندن وی به زندان در مسیری قدم گذاشتند که کلیه های حسین از بین رفت و اکنون کل بدنش در معرض عفونت قرار دارد که اگر به زودی تحت عمل قرار نگیرد با خطر مرگ مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به از کار افتادن کلیه سمت چپ وی و نیز گلایه از مسئولان قضایی به دلیل عدم اعطای مرخصی استعلاجی گفت:”کلیه سمت راست وی نیز فعلا طبق آخرین اسناد پزشکی و نیز تصاویر سی تی اسکن هسته ای ، بیش از ۲۰ درصد تخریب شده است و مسئولین قضایی بایستی هر چه سریع تر، قبل از آنکه دیر شود به وضعیت حسین رسیدگی کنند”.

وی در پاسخ به اینکه مسئولین قضائی چه اقدامی در راستای درمان حسین و اعطای مرخصی به او انجام دادند و روند رسیدگی به پرونده پزشکی حسین، اظهار داشتند:” دادستانی و مسئولین زندان تاکنون همکاری های لازم را انجام داده اند، ولی چند نفری از مامورین سپاه هستند که بنا بدلایلی با بنده خصومت شخصی و اختلافاتی دارند و مانع تسریع در روند پرونده حسین و رسیدگی به وضعیت حسین می شوند. این دوستان قبلا نیز بارها بنده و فرزندم را تهدید کرده و گفته بودند که فرزندت در اختیار ماست و ما می توانیم او را بکشیم.”

احمد رونقی در ادامه اظهار داشت: نمی شود که بدلیل اختلافاتی که بنده با ۵ نفر از مامورین سپاه دارم آنان بخواهند فرزند مرا بکشند و قوه قضائیه نباید تحت تاثیر این افراد بوده و در انجام وظایف و مسئولیت های خود بواسطه حضور و فشار تنی چند از این ماموران کوتاهی کنند؛ چرا که چهره واقعی این افراد که در این ارگان مقدس نفوذه کرده اند و باعث بدبینی به سپاه، و انقلاب اسلامی ما که حاصل خون هزارن شهید است باید شناخته شود. و بنده این موضوع را قبلا نیز به مسئولین قضایی گفته و متذکر شده ام تا جلوی عملکرد ناشایست و خودسرانه این افراد گرفته شود. زیرا الان ما شاهد وضعیتی هستیم که در صدد حذف فیزیکی حسین هستند و به گفته های خود در مورد کشتن حسین عمل می کنند.”

وی در پایان این مصاحبه ، خواستار توجه و رسیدگی مسئولین پرونده به بیماری و وضعیت جسمانی فرزندش شد و گفت حکم حسین صادر شده و محکوم به ۱۵ سال حبس شده است اما اینکه بخواهند حسین را در داخل زندان به این نحو بکشند نقض حقوق فرزندم به عنوان زندانی سیاسی است و باید مسئولین در رعایت حق و عدالت کوشا بوده و همیشه خدا را در نظر داشته باشند.

یک پاسخ به “سپاه در صدد قتل حسین رونقی ملکی”

  1. یک مادر خرداد ۲, ۱۳۹۱

    همه ایرانیان با نفوذ و در ارتباط با وسا ئل ارتباط جمعی مسئو لین واقعی این ادم کشی اشکار هستند اگر این وقایع دردناک این حکومت ادم کشهای بیگانه پرست وطن فروش حرام زاده را به گوش دنیا نرسانند . همه می دانیم اسرائیل و امریکا هستند که در ایران عمل می کنند و این اخوندهای متعفن لاشه خوار از روی صحنه/ مسلمان بازی و وحشی گری ۱۴۰۰ قبل پیش را وسیله ترس و تو سری زدن به مردم و به بهای کشتن نازنین ترین فرزندان این سرزمین عزیز کرده اند. من هم موافقم در قتل هر یک از این بچه های عزیز که رزوی مثل هر کودکی از مادر زاده شده اند باید هر کدام حس مسئو لیت کنیم . بالاتر ازهمه اما کسانی هستند که وسیله و ابزار در دست دارند و حق خیانت کردن ندارند……… ای لاشخورهای بیگانه وطن فروش را باید به هر قیمتی هست تک تک به جزای اعمالشان رشاند ……, و باز هم موافقم این موسوی برادر ناتنی خامنه ای لجن عقب افتاده و کروبی خرفت کجا هستند که این بچه هارا نجات دهند …….. کسی هست که واقعا ذره ای باور داشته باشد این عفریته ها در حد غباری به ایران و ایرانی فکر میکنند ؟

    پاسخ